29 Grudnia 2016, imieniny Dawida Tomasza Dominika
Strona GlownaPolecaneLista użytkownikówPortalLogowanie
Artykuł
2005-01-22 00:00:00 Wiadomości

...KONSEKWENTNIE PRZEKONUJˇ PANIE Z FORUM KOBIET POWIATU RACIBORSKIEGO
Organizatorzy spotkania przekonywali także do tzw. pozycji wertykalnej, czyli w pionowym ustawieniu ciała przy użyciu piłki, drabinki lub worka sako. Każda z tych innowacji ma służyć kobiecie i dziecku, tak by poród stał się pozytywnym wydarzeniem, a nie koszmarem związanym z bólem...

zobacz artykuł
 
reklama
Dyskusja (40): Twój poród może być łatwiejszy Strony: 1 2Dodaj komentarz
Daria053 (2009-12-05 18:10)
Ocena: 0 + | - Cytuj

witam serdecznie , jestem studentką III roku Położnictwa na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i w tym roku piszę pracę licencjacką pt;" Immersja wodna w ocenie kobiet rodzących  i jej wpływ na odczuwanie bólu porodowego". Mam ogromną prośbę do kobiet które podczas porodu korzystały z immersji wodnej o wypełnienie ankiety :

http://www.wbadanie.pl/ankieta/209966175/
z góry dziękuję

~Wiktor (2005-03-08 08:57)
Ocena: 0 + | - Cytuj

Gratuluje  promocji!

~matka (2005-02-05 10:35)
Ocena: 0 + | - Cytuj

Proszę z uporem maniaka nie przesyłać wciąż tych samych informacji. Może o godz.00:15 czas zająć się ,,przyjemniejszymi uciechami" .

~Edek (2005-02-03 09:24)
Ocena: 0 + | - Cytuj

Dajcie sobie siana już z tym lizustwem. Bo aż się źyg... chce.Tym bardziej że większość jak sądzę pisze ta sama osoba.

~L.P. (2005-02-03 06:51)
Ocena: 0 + | - Cytuj

Temat przyznam,że interesujący.

~aktywna mama z Głubczyc (2005-02-02 23:12)
Ocena: 0 + | - Cytuj

Ostatnio rodziłam na plecach  i  już nigdy sie na to nie zgodzę. KOBIETY maja dość rodzenia na leząco.   Przyjście na świat dziecka to naturalny proces a nie operacja, mama powinna przeżywać go na swój sposób  , ale z fachowym wsparciem personelu medyczne

~ / Głubczyce / (2005-02-02 23:00)
Ocena: 0 + | - Cytuj